fredag 9 juli 2010

Mashmellow

I natt sitter jag nykter på en himla trevlig fest hemma hos kompisar till Jessica. Mörkerfotboll är inne, det har badats och livliga lantliga diskussioner om allt från jakthundar till analsex. Men det mest intressanta var när mashmellow-påsen började ta slut och en av Jessicas kompisar bjöd de sista till mig och festens enda muslim. Jag reagerade blixtsnabbt, skyndade mig in på Wikipedia för att se om det är grisindigriensen gelatin i det. Och det var det. Då hade han redan svalt en mashmellow och var på väg mot ännu en. Jag tordes inte säga det till honom så istället attackerade jag och tömde påsen på de sista fem. Han trodde nog jag var sjukt sniken - men det var ju bara för att han skulle få komma till himmelen eller vart de nu kommer. Dagens goda gärning alltså. Weeee. Ps: Jessica och Josse tycker de är bäst :) och det är de ju.

Inga kommentarer: