söndag 5 maj 2013

Bilen förändrar mig till en väldigt glupsk och väldigt lat man :)

Det är konstigt, i vanliga fall är jag en sund kille. Jag äter bara godis vid särskilda tillfällen, tycker inte särskilt bra om läsk, jag undviker egentligen all snabbmat, har en välfungerande lägenhet som jag håller i gott skick och slänger till och med fram lite doftljus då och då för att allt ska vara sådär fräscht och snyggt och jag vägrar ha någonting som smular i varken soffan eller sängen :). Men när jag sätter mig i en bil för att åka långt ensam, då förändras allt. Jag blir världens gris! Köper på mig kilovis med snacks, godis, kakor, energidrycker, litervis med juice, och stannar utöver det på varannan vägkrog jag ser för att köpa burgare och sånt :) Sen sitter jag och gottar mig och spelar galet hög musik och sjunger så att kaksmulorna flyger! Jag gissar att det är för att jag blir uttråkad annars :) Det är tur att jag inte äger någon bil så att jag inte får det här beteendet oftare! :) Nu tillbaka till det sunda livet, som börjar med den obligatoriska vegetariska måndagen imorgon :) Mums!












Här är hela familjen idag inträngda i hissen till brorsans nya lägenhet :)

Inga kommentarer: