onsdag 15 oktober 2008

Hårt att jobba

Hujedanamej, vilken dag. Tog morgonduschen vid kvart över fyra imorse och stack till jobbet. Inte gjort något annat än att vara på jobbet idag och kom hem nu vid halv elva på kvällen. Arton och en halv-timmesdagar på jobbet är inte världens roligaste idag heller och nu blir det en powernap innan jag ska upp vid halv fem imorgon för att jobba en 11-timmarsdag. Sen har jag ivarjefall min endaste lediga dag den här veckan på fredag. Får se om jag överlever helgen. Dessutom är jag pankare än jag någonsin varit, eller egentligen inte, jag skulle fått mina Norge-pengar för typ en månad sen, men Alen har varit utomlands lite och nu hade han bankproblem, så jag har fått låna enorma summor av mamma istället. Tror hon skulle kunna säga upp sig från sitt jobb nu och leva bara på räntan :)! 

1 kommentar:

Melly sa...

Hujedamej indeed! O.o Fattar inte hur du orkar! Jag skulle ha varit som en död säck potatis! :S