söndag 20 februari 2011

Fanatisk miss

Nu när jag har varit ensam hemma några dagar, Jessica är i Oslo med sina vänner nämligen, så jag har kunnat plöja lite Seinfeld igen. Jag köpte på mig den STORA fanatiker-boxen med typ femtio DVD-skivor och hundra timmar extramaterial för något år sedan men det har inte blivit av att jag kollat på den särskilt mycket ändå. Men nu när jag varit själv hemma har jag kunnat se rätt mycket, och hurrijäkelen!! Igår såg jag ett par avsnitt jag inte hade sett förut och jag blev så glad att benen sprätte! Satt framför teven som ett litet barn som ser tomten för första gången, klappade nästan händerna! Det är som när man har ätit en påse godis, och det bara är dumle- och kola-papper kvar som prasslar i botten av påsen - och så precis innan man ska slänga den hittar man en liten liten supergod godisbit där ändå. Då blir man också sådär hejdlöst glad :) Men iallafall:

Nu sitter jag och "skajpar" med Jessica och tjejerna i Oslo, och min älskling är världens finaste så här kommer en liten fin bild på henne som jag smygtog nu :) Nalle och jag saknar henne väldigt mycket här hemma :)

Inga kommentarer: