måndag 7 februari 2011

Toalyx

Jag har just uppdaterat toalettsitsen från plast till trä och det känns förlösande. Jag känner mig så dum som inte upptäckt det här tidigare! Det är som att jag suttit och kollat på SVTs testbild en hel kväll och sen läst dagen efter i tidningen att det var Svamp-Bob Fyrkant-special på Nickelodeon. Eller som att jag tuggat på en gammal förvälld trasa i en vecka när det funnits kalopps i kylen hela tiden... åh! Vad SKÖNT!

Dessutom har jag städat vinden... gudars, det tog hela eftermiddagen, en del av er har haft privilegiet att se hur välstädat det är på vår vind, inte minst Going som skulle ha ett flak och fick bokstavligt talat klättra sig in :) Direkt när man öppnade dörren var det en vägg av prylar och det blev bara värre ju längre in man kom, lite som en farlig djungel fast med bråde istället för anacondor. Nu ser det helt underbart ut, som ett litet rum, med klädhängare och förvaringsmöbler och en lång vacker matta som leder fram till två fåtöljer. Synd att man inte har nån el däruppe annars hade det blivit ett hängrum :)


Inga kommentarer: