söndag 29 april 2012

Frågefeud

I fredags jobbade jag hela dagen, i princip från halv sju på morgonen till elva på kvällen. På rasterna stressade jag omkring med hunden och när jag till slut kom hem var jag så sliten att jag slängde mig på sängen :) äntligen skulle jag få lite sömn tänkte jag, men först var jag ju tvungen att kolla till facebook och twitter och sånt där, så jag inte gått miste om några skandaler. Då ser jag att en god vän tipsat mig om ett nytt mobilspel, ett frågesportspel i multiplayerformat och jag tänkte, "jag kan väl testa"... Tre timmar senare ligger jag fortfarande och spelar skiten, helt beroende, men lyckades ta mig samman och sova lite till slut. Så jag ber nu er allihopa att sluta tipsa mig om roliga spel :) Jag vill helt enkelt inget veta :) Let me be the last one to know.

Inga kommentarer: