söndag 15 september 2013

100,000 visningar på youtube

Igår fick jag veta att mina youtube-videos från partyresan vi gjorde för några somrar sedan har över 100,000 views på youtube. Haha, det är sjukt! Mathias har blivit "igenkänd på stan" några gånger, säger han, haha. Så snurrigt! Efter sommaren 2011 åkte jag med massvis av vänner ner till Bulgariens festhuvudstad och eftersom jag var nykter behövde jag ett kul projekt, det blev ett par filmklipp som jag och en vän publicerade på youtube. Tillsammans har klippen visats mer än hundra tusen gånger. Det är tre gånger fler än vad som bor i Kalmar. Det är som att fylla Globen sju gånger om. Det finns 14 länder i världen som har färre invånare än vad som har sett mina filmklipp. Det ger lite perspektiv. Vem som helst kan bli känd i den här världen där man inte längre behöver ha åstadkommit någonting för att bli känd, det räcker med att bara exponera sig själv tillräckligt mycket.

Inga kommentarer: