tisdag 12 november 2013

Allt är preskriberat, allt är förlåtet!!

Länge har det funnits en hemlig festfilm på min youtube, den har legat opublicerad så att bara jag kan se den eftersom flera av de som medverkar i filmen kan tycka att filmen är extremt pinsam och opassande. Men nu är det över tio år sedan den spelades in, vi var sjutton år gamla och gick i andra klass på gymnasiet, och det är förstås lite i samma tidsepok som "fucking Åmål" med all glädje och ångest som det innefattar. Kombinationen lättpåverkade skolungdomar som har mycket alkohol på en föräldrafri hemmafest, och en ännu spiknykter ung grabb med ett redan stort intresse för film, blir naturligtvis en given succé :) Någon kommer säkert tycka jag är väldigt onödig som offentliggör den här, men jag lovar er, allt är glömt, allt är preskriberat, till och med förlåtet.

Jag presenterar er gladeligen: 
Stagneliusskolans samhällsprograms andra-klassare år 2002 på klassfest i Rockneby!

Inga kommentarer: