söndag 9 oktober 2011

Defeated at last

Mina dagar som obesegrad i alfapetliknande telefonspelet "wordfeud" är räknade. I en månad har jag alltid haft tio matcher på gång samtidigt, hitintills utan att förlora en enda, och det har varit lite jobbigt att ha den pressen på sig :) Varje gång man har rast på jobbet, varje gång man vaknar, varje gång man överhuvudettaget har något lite tid till övers så tar man gärna upp telefonen och spelar lite. Jag vet inte om jag har mött för lätt motstånd tidigare, men efter över hundra vunna matcher ser det ut som att min svit är över! För några veckor sedan var jag nära på att åka på däng när jag körde en omgång på skolengelska mot Annie, hon ledde matchen marginellt men bröt den halvvägs in utan vidare förklaring, men där hade jag eventuellt kunnat torska :) Men nu kör jag en dubbelmatch mot Jakob varav jag kommer vinna en och förlora en... men det känns bra faktiskt, nu kan jag spela lite mer avslappnat framöver, förhoppningsvis lite mindre tvångsbetonat :)

Normalt vinner jag, som i den här 555-poängsledningen mot Carina på Maxi! :)

Inga kommentarer: