söndag 21 juli 2013

Till jobbet igen jag gå

Imorgon bitti inställer jag mig på jobbet igen efter tre veckors fantastisk semesterfrånvaro. Det känns faktiskt riktigt bra, jag har inte ett dugg ångest över det, tvärtom! Ska bli skönt att få lite rutiner igen, rätta till den dygnsförskjutning jag har lagt mig till med, och komma in i nyttigare vanor. Dessutom älskar jag mitt jobb och mina arbetskamrater, jag vet att det är få förunnat att kunna längta tillbaka till sin arbetsplats mitt under stekande sommardagar, jag känner mig lyckligt lottad :)


Semestern avslutades dock på bästa sätt, igår poolparty med vänner i Smedby, som uppfyllde alla kriterier för ett lyckat poolparty; att ingen drunknade, alltså :) Eventuell bakfylla botades av en dag på stranden och ett skräckslaget hopp från tiometers-tornet på Långviken, följdes upp med ohyggliga mängder skräpmat och glass, såg Sveriges kvartsfinal på fanzone-området och avslutade med en middagsbjudning hos Nisse med vännerna och en bra film. Nu är jag redo att gå tillbaka till jobbet. Nekas problemas! :)  

Inga kommentarer: