lördag 7 maj 2011

Mördardockor

Eftersom vår kabel-tv varit ur funktion några veckor satt Jessica och jag och zappade mellan SVT1, SVT2, TV4 och TV6 ikväll igen. Det ger verkligen ett skralt utbud av program men vi lyckades tajma in en skräckfilm som började strax efter midnatt - som faktiskt verkade bra. Eller alltså, den verkade läskig, vi såg bara första timmen, se'n tyckte Jessica att hon ville sova. När hon frågade om jag skulle våga se klart den ensam, ljög jag och sa att självklart skulle jag våga det! Eller, det hade jag ju klarat av, men jag var inte sugen på det, i alla fall. Nu har både Jessica och Nalle somnat här bredvid mig men jag ligger och tänker på den läskiga mördardockan från filmen... Ligger den under sängen? :) Nalle vakthund håller mig nog trygg här ikväll. Tur det, för jag hatar dockor som går omkring och brutalt mördar folk.

Inga kommentarer: