fredag 6 maj 2011

Vi var värre

Ibland publicerar jag lite youtubeklipp som jag gjort från fester och sånt. Och så plötsligt fick jag ett sentimentalt infall och började lägga in gamla videoband på datorn, från klassfester och skolresor, jag tänkte kanske jag kunde göra något roligt av det och publicera. Men jag hade helt glömt bort hur pinsamma vi var... Den här festen jag redigerade igår, en Rockneby-fest från 2002, den tog mig tillbaka i tiden på något sätt. När filmen spelades in för snart tio år sedan var det i startgroparna för oss, själv hade jag inte börjat dricka än och några upplevde sin första fylla framför den här kameran kanske just den här kvällen och man kan konstatera att toleransnivån var väldigt låg. Uttrycket "full på en öl" kunde mycket väl ha myntats här. Det här klippet är vansinnigt roligt, men ingenting jag kommer visa här, det är helt enkelt för pinsamt. Tyvärr :)

Inga kommentarer: