lördag 27 augusti 2011

Resan tar slut

Nu har sista kvällen på semestern avverkats, eller den pågår fortfarande - men det är nog sista gången på bra länge som jag kan sitta ute såhär och njuta av varma havsvindar. Har haft en härlig vecka med riktigt trevliga vänner, och då gör det inte så mycket att maten smakat tidningspapper och att hotellpersonalen slagit rekord i otrevlighet :)! Det har faktiskt inte varit ett dugg frustrerande att vara nykter bland hårt festande, jag har haft så roligt att jag inte ens tänkt på att jag haft mindre alkohol i blodet, allt har verkligen varit awsome. Vi hade ett eget litet favoritnäste på ett par kebabgrillars avstånd, där vi suttit var kväll och taggat. Själv har jag inte dansat så mycket som de andra, det får jag erkänna, varken på dansgolv eller strippstänger, men det var nog lika bra det :) De andra säger att "det som händer i Sunny beach stannar i Sunny beach", så jag kommer inte publicera så mycket bilder! Tyvärr :) för i kameran finns alltfrån karaoke och tjurridning till sång och stepp, bilder som säkert kommer läcka ut till Facebook i sinom tid ändå :)! Men nu snart hem till verkligheten och en skön höst, älskar faktiskt att sommaren slår över till höst och det hektiska levernet blir vardag igen! Ses snart! Chipp!

Inga kommentarer: