onsdag 24 augusti 2011

Sunny beach

Ikväll är det fjärde kvällen i Bulgarien och jag hänger bland Jessicas vänner på balkongen på nionde våningen på vårt hotell. Solen gick ner tidigt här men tack vare stadens storslagna belysning ser man svartahavskusten och alla partyglada människor längs gatorna. Jag har lite otur med hälsan; en aggressiv förkyldning, en vaxpropp, massiv skoskav och sönderbränd av solen. :) Men jag försöker inte låta det hämma någonting av reseupplevelsen; igår var vi på ett vattenland hela dagen och innan det har det varit två sena festkvällar. Det är perfekt att både Jessicas och mina polare är här på samma hotell, jag är lite som en jojjo, det är riktigt lyxigt :) All inclusivehotellet var billigt av en fullt logisk anledning; återanvändning av mat, tjurig personal och ruggig ohygien. Men jag väntade mig intet bättre, det är en fantastiskt härlig resa! :) Ses om några dagar! Chipp!

Inga kommentarer: