fredag 30 september 2011

Biopepp

Ikväll ska vi på bio, och se filmen "crazy stupid love". Jag har redan tjuvsett början! Det är nämligen så att bion börjar 18.00 - precis när jag slutar jobbet. Det tar ungefär tio minuter in till stan från jobbet, plus ett snabbt klädbyte och att hitta parkeringsplats, jag är nog på plats i biosalongen vid tjugo över. Borde jag vara ledsen för det? Näpp, ser du, för Christian var ovanligt smart imorse, och laddade ner filmen. Och mellan att jag skjutsat Nalle och Jessica till dagis respektive jobbet (vem som åkte vart får du lista ut själv) och att jag själv började jobba vid nio fick jag en lucka där jag passade på att se de första tjugo minutrarna av filmen. Även om kvalitén på det jag såg imorse, som var filmad från femtio meter med en handhållen mobilkamera i mörker, konstant oskärpa och med holländsk undertext, så har jag ändå sett tillräckligt för att inte känna mig helt bortkommen när jag smiter in i biostaden. Jag är riktigt nöjd :) Dessutom verkar filmen riktigt bra :)! Weehoo!

Inga kommentarer: