tisdag 1 juli 2008

4 Fyra 4 Fyra

Så var vi bara fyra kvar. Joakim Schäfer slängde in handduken idag, den 28e Februari, för att flytta hem till Kalmar. Det innebär mer benutrymme för mig.
Ser fram emot att lämna det här tattarlandet också. Tisdagsfesten häromdagen var en av de skamligaste, rent ekonomiskt var det en katastrof. Men sista månaden ska bli rätt snål nu, jag ska leva på makaroner. Jag har faktiskt inte ätit en enda makaron på fyra månader, vilket är lite otippat. Ändring på det nu.

Du skulle se vår toalett nu. Den är så äcklig att jag överväger att bara gå på toaletten på jobbet. Svarta långa hårstrån överallt, grus och smuts, några nerspydda kuddar, äckliga blöta tidningar över hela golvet och en miljon tomma flaskor. För att inte tala om en miljard nakna toarullar som ligger i ett hörn, samt att det inte finns något papper över huvudet taget. I kväll ska jag nog pusha för att vi städar där, eller att vi tar en pokerturnering där förloraren måste städa upp.
That’s the way we do it.

Inga kommentarer: