tisdag 1 juli 2008

Mor och far

Idag fick jag veta att mor och far, mina älskade föräldrar som jag länge försökt hålla utanför den halvan av mitt liv där halvkass gambling, supande och grisande är i majoritet, lyckats snoka reda på min splirrans nya hemsida även utan att jag nämnt den för dem. Anledningen till att jag bytte till att blogga här var väl ungefär till hälften att slippa deras kommentarer inför att jag flyttar hem, så en vind av ruta noll svepte över mig. Sen kom jag på det, det är ju ingen som tvingar dem att läsa, hehe, så jag får helt enkelt ösa på med grövre historier och känsligare superlativer om mitt leverne tills de helt enkelt inte pallar kolla längre :)
Tjatade även på farsan lite att han och mamma själva skulle starta en blogg.
De har säkert mycket jag inte vill veta om dem också :)

Hej, mamma! Hej pappa!

Inga kommentarer: