tisdag 1 juli 2008

Gjorde iallafall en bra sak igår

En bra sak gjorde jag iallafall igår, jag duschade på fyllan och anser därför att bakfylleduschen redan är utagerad. Annars var det en ganska småtrevlig kväll, började med en pokerförfest hos norrlänningen, där Norges tjockaste tjej, som aldrig spelar poker och blev sjukt upprörd när vi var tvungen att förklara för henne att färg faktiskt slår par i ess, vann tiomannaturneringen genom en serie helt ologiska all-ins. Men det gjorde bara festen bättre, sen gick vi via biljardhallen till stan. Bakfyllematen uteblev pågrund av skammens öppettider, ingenting i hela Oslo verkade vara öppet när vi skulle hem, utom Esso där de ville ha femtio spänn för en korv med bröd. Nu ska jag definitivt somna om i fosterställning och hoppas att jag blir pigg tills jag ska börja jobba. Men jag har en bra känsla om det.

Inga kommentarer: