tisdag 1 juli 2008

Jag borde inte få röra nånting elektriskt

Ikväll gjorde jag bort mig lite. Inte på jobbet, där jag gjorde en kjempeinsats med att städa övertid på övertid efter inbrottet inatt. Och inte på pokern hos Victorn som egentligen var en förfest, där vann jag en slant. Men jag hade lovat bort mig till en kompis, Calles, flickvän, där jag skulle visa framfötterna och visa mina tekniska färdigheter. Men ja, några såna har jag ju inte egentligen, jag hade inte lyckats fixa samma problem som jag skulle fixa där på min egen dator, men jag gissade att det var för att jag har en mac, och... jag vet inte hur jag tänkte, okej, jag sa det. Så jag kommer dit, snackar lite skit och jag tror att jag ska äga den där plåtburken. Men det gör jag inte, fast jag kollat på hemsidorna hurdan det ska gå till. Istället lyckas jag sjabbla så att internet la av och fick gå därifrån med dåligt samvete trots ett “det var snällt att du försökte, iallafall” :) Det känns nästan lite elakt att jag gick in på internet nu, när jag sjabblade nån annans. Revenge imorgon! Då jäklar ska jag dominera :)

Ikväll gav jag upp pojkarnas ölhävande för den där grejen, jag var borta två timmar och när jag kommer hem har Jocke redan lyckats däcka på sin soffa i en position som gravitationen egentligen sätter sig emot med båda benen, båda armarna och huvudet hängandes utanför. Så jag kan nog tänka mig att jag inte missade nåt ikväll - heller. Men imorgon kanske de blir nåt :)

Inga kommentarer: