tisdag 1 juli 2008

Stockholm, Stockholm, stad i världen

Så är man uppe i Stockholm igen. Träffat Joel, träffat brorsan, träffat släkten, det var ju trevligt, men idag återfinns Allsvensk fotboll på schemat. Igår rådissade jag alla möjligheter att ta mig in till festligheter i stan, trots att fylle-Alen fortsatte övertalningskampanjen ända in på småtimmarna. Men eftersom jag inte är så sugen på att gå på årets första och hittills viktigaste match trött och bakfull och jävlig, så tog jag istället en god natts sömn. Adrenalinet av vinsten idag kommer vara tillräckligt för den här helgen :) Kocken lovade mig en 3-0-vinst idag, det är väl egentligen den enda anledningen till oro. Snart är det dags att gå ner och köpa Sportbladet. Sen är det inte länge kvar.
Sen börjar det här året, 2008, officiellt, vid 15:00.

Inga kommentarer: