måndag 7 juli 2008

Tandborstartävling

Igår åkte jag upp till Stockholm för att besöka brorsan och Joel. Jag brukar vara ganska bra på att göra en vettig bedömning av hur mycket packning jag ska ha med mig, men när det kommer till en specifik produkt, nämligen tandborsten, så har jag uppenbara problem. Vartenda gång jag åker någonstans, glömmer jag ta med tandborsten. Så det blir alltid att jag får gå in på en mack och köpa en ny, vilket leder till att varje gång jag reser någonstans så får jag fler och fler tandborstar. Jag skulle kunna bada i tandborstar. Men jag väljer att inte göra det, tror det skulle vara obekvämt. Däremot tycker jag att det borde bli lättare och lättare att komma ihåg att ta med en tandborste ju fler tandborstar jag har. När jag flyttar hemifrån kommer jag förmodligen ha ett helt rum med bara tandborstar - och ändå glömma bort det. Då blir det pinsamt på riktigt.

Inga kommentarer: