fredag 25 juli 2008

Too much music

Okej, nu är det för mycket. Jag laddade hem alla album med alla som kommer til Emmabodafestivalen, och nu har jag bara suttit och stirrat på låtlistan som uppstod när jag blandade alltihopa i iTunes, och varje gång jag börjar fundera på vad jag ska lyssna på först så får jag panik och klättrar bort till sängen och lägger mig i  fosterställning. Samtidigt som jag måste panikinlyssna mig på åtminstone 10 akter jag verkligen vill lyssna på, så har jag fått hem Dirty Pretty Things och Coldplays nya skivor och så vill jag lyssna riktigt mycket på både Adele och McKay. För att inte nämna all musik jag redan har i huvudet som jag bara vill lyssna på om och om och om igen. Nä det får nog bli att skita i att gå på spelningarna och koncentrera sig på partajandet :)

Inga kommentarer: