måndag 30 juni 2008

Don't tell me

Jag borde inte tagit reda på vad jag gjorde igårkväll,
det var så mycket bättre i mitt huvud, jag hade blåst
upp förväntningarna till skyarna, men nu verkar det
som att jag inte gjorde mycket mer att gå hem. Fan!
Kameran, som är mitt skyddsnät, påpekade att jag
delat taxi hem, mina kläder indikerade att jag även
hunnit med att ligga en vända på marken.

RIX FM- festivalen gjorde att det blev ungefär tusen
gånger mer att göra på jobbet idag än det normalt är.
Jag hann iallafall med att reflektera lite över hur banalt
det är att festivalen var slut innan tio. Imorgon drar jag
västerut för att besöka en betydligt hetare festival,
där väntar en religiös upplevelse när Regina klinkar loss
på lördag. Vansinnigt mäktigt kommer det att bli, Lily A,
Moneybrother, Tough Alliance, Hives...

Måste iallafall se till att jag håller en reko promillehalt,
jag kan ju Göteborgs geografi ungefär lika mycket som jag
kan reglerna i amerikansk fotboll. Påminn mig om det,
förresten, jag måste lära mig reglerna i amerikansk fotboll
nångång, det kan ju mycket väl vara så att dom NFL-spelen
man kan fixa till Xbox är sjukt kul, bara att jag inte fattar det.

Inga kommentarer: