måndag 30 juni 2008

Sunday at the E

Engelsk fotboll löste alla problem igår eftermiddag, satt nere på Elmers och mös i ett hörn när City spöade Newcastle, så idag tänkte jag att jag skulle reprisera gårdagen med att se lite italiensk fotboll, men det funkade ju inte ens lite, så en juiceförpackning och en alvedon gjorde jobbet. Tidigare idag, när jag lotsade Andess och André till T-banan fick jag syn på en otippad skylt: Kebab i pita: 25:-. Jag nappade ju direkt eftersom det var lunchtid, "wow bara tjugofemspänn!", så jag beställde en, betalade och tog emot den. Fullsmäckad med skumma salladssåser och ärtor och bönor och skit som jag aldrig trodde jag skulle behöva blanda med kebabkött, konsistensen på köttet var ungefär som när du grovsilat en burk sladdrig hundmat och brödet var torrt och bränt, äckelsåserna rann igenom pappret jag fick det i, det nästan rök av olust om den och pizzabagaren var irriterad och oförskämd.
- Ja, du läste rätt - bara tjugofem spänn! Dit ska jag imorgon igen!

Inga kommentarer: