måndag 30 juni 2008

Ny kamera

Så har jag köpt mig en ny kamera. Blaha blaha.
Försökte peppa upp mig lite innan jag gick till affären,
men det gick sådär. När jag kom dit visade han mig
den jag tänkt köpa, och den charmade sig lite faktiskt,
fick den nerslungad i en påse, skrev på ett försäkrings-
papper, skakade hand med försäljaren och gick mot
dörren, rätt nöjd, när plötsligt jag vänder mig om och ser
att försäljaren har klätt upp sig i världens bredaste léende.
På skoj, säger jag nåt i stil med "vadå, du har väl inte
blåst mig nu?" och drar upp smilgroparna bäst jag kunde.
Då blev han helt likblek i fejjan och leendet försvann, jag
tyckte mig se kallsvett och han svalde tyngre än sten innan
han harklade fram "nej nej, inte alls". Så nu ska jag genast
börja fundera på försäkringsbedrägeri, haha... fan!

Inga kommentarer: