måndag 30 juni 2008

Er väntan nu över

Hej igen, nu har jag hållt er på sträckbänken tillräckligt länge, jag tänkte jag skulle trissa upp värdet på min blogg genom att inte skriva på ett tag och sedan göra comeback och bli hippast i stan. Nej, skämt å sido, så har jag varit på resande fot utan dator mer eller mindre tio dagar nu, därav avbrottet. På hemmaplan igen kan jag konstatera att ingenting har förändrats i K-town och jag har tillbringat första heldagen med att spela Football manager från soffan, och sedan ha filmkväll med seriemördartema, men gästerna gick redan för flera timmar sedan.

Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag åker tillbaka till Oslo, redan nästa vecka kanske, beroende på lite olika detaljer, jag ska iallafall en bit på vägen i helgen, när jag hälsar på hos brorsan i Falköping och hos Erik och Johan i Karlstad, det ska bli göttigt.

Imorgon sticker jag och köper en ny kamera också, det ska bli lite gött faktiskt, även om det känns bittert att ha tappat bort den senaste på en redig smällfylla förrförra helgen. Ipoden som jag tappade samtidigt har dykt upp, jag har bara inte hämtat den än, det satt som en smäck.

Det här inlägget blev mer informativt än mitt vanliga babblande, ha lite överseende med det, jag måste gå back to basic såhär i början av min comeback. Kommer inte ens orka fixa fet/kursiv stil på viktiga ord, hehe...

Inga kommentarer: