måndag 30 juni 2008

Wanted dead or alive

Jag tänkte göra en efterlysning nu, efter en snubbe jag vet att du också blivit plågad av. Men jag vet inte vem han är. Han som kommer varje morgon efter att man tänkt "äh jag kan sova tio minuter till" och tryckt på snoozeknappen, och saboterar! Antingen sätter han mobilen på ljudlöst, gömmer den under tre kuddar, stänger av väckarklocksfunktionen, kastar ut mobilen genom ett fönster, och så vidare, det är en kreativ sabbotör detdär. Men vem fan är det? Det är ju inte jag. Varför skulle jag komma ihåg när jag trycker på snoozeknappen - och komma ihåg när jag vaknar, men inte komma ihåg gången däremellan när jag vaknar och går upp och lägger mobilen på vinden? Nä, det är någon helt annan. Vet inte om jag ska börja anklaga mina roomates än?

Inga kommentarer: