måndag 30 juni 2008

Suck

Vilken kväll igår, förfesten med jobbarkompisar var helt briljant, sen är det blurrigt, vaknar med två XXL-tallrikar i kylskåpet och mådde lite småruffsigt fram till tio-elva bara, efter en tur till systemet kände jag mig peppad igen, är det sista lördagen i Kalmar på länge ikväll så ska man ju ha redigt gött. Det har redan börjar halv-skita sig lite med norgeplanerna, men det är inget som inte går att lösa, jag ser hursomhelst fram mot ikväll, även att det inte finns några planer än.

Lånade ut min ipod till fullaste snubben i stan igår, det visar sig inte vara årets drag, han visste inte var den var när jag ringde och väckte honom chocktidigt, vi får se om den dyker upp, annars funderar jag på en kula genom huvudet, typ, haha, alla ni därute som har samma kärleksrelation till sin iPod vet precis vad jag snackar om. Kameran är också spårlöst försvunnen, men jag ska dra i några trådar så dyker den säkert upp, hoppas den gör det i tid bara, innan jag dunstar.

Ikväll blir mycket bättre, det vet jag!

Inga kommentarer: