måndag 30 juni 2008

Well said, you genious

Fick skjuts hem av chefen från jobbet igår, och jag var sjukt trött, han hade sin CD-skiva med INXX som var monotom och sövande och jag kämpade så himla hårt för att inte somna, tyckte det skulle vara lite oartigt, sen kom en milslång tunnel med totalt kö-kaos, det blev dödsstöten. Jag somnade. Tidigare har Jocke, min roomate här, konstaterat att jag snackar i sömnen som fan, och ibland vet jag att jag vaknat av att jag suttit och pratat. Och det var precis vad som hände nu. Jag blarrade på som fan, vaknade mitt i en mening, kommer inte ihåg vad jag sa, men killen blir helt paff och kollar på mig som om jag vore skvatt galen, vilket bara stämmer till en viss del, så jag tog illa upp, men eftersom jag inte visste vad jag hade sagt, så kunde jag ju inte ta tillbaka det om det var nåt dumt, och jag kunde inte förklara att jag somnat och att jag pratade i sömnen, så bra är inte min norska, dessutom hade det varit pinsamt att erkänna att jag somnat till hans favoritalbum. Så jag stod på mig som bara den! Fan vad bra sagt.

Inga kommentarer: