måndag 30 juni 2008

Kapitel 1; Begynnelsen

Nu kan ni krypa fram ur era hålor igen, nu är det tryggt att komma fram!

Nu kan ni som har släktingar infrusna leta fram upptiningsknappen.

Ni som inte har någon dator för att spara ström, nu är det äntligen värt stålarna.
Gå och snacka med killarna på Siba redan idag!

Alla ni som känner att ni har för lite bokmärken i er webläsare - Grattis!

Ty inatt har jag, Christian Williamsson, skaffat en blogg.
Det tjänar alla på! :)

Det kluriga är alltid valet av användarnamn, det vet ni allihopa - att om ni inte är absolut först på ett nytt internethak, det spelar ingen roll vad det är, så är alla namn ni ville ha upptagna... Du skulle kunna gå in på vilket fjortiscommunity som helst och försöka med användarnamnet "hejdetejagsomheterbengt" och det kommer ändå vara upptaget... Story of my life! På bilddagboken fick jag reducera en bokstav på mitt nick för att få plats, hotmailen ska vi inte ens snacka om. Och när jag skulle försöka bli medlem på Skype var allt som överhuvudettaget hade med mitt namn upptaget, hur mycket jag än reducerade eller la till, jag suckade så djupt att grannarna fick lufttrycksskador, till slut kom jag över namnet "Glassbilen1942" efter att "Glassbilen1985" var upptaget, vad kan oddsen ligga på det?
Ikväll försökte jag med alla kombinationer, men efter en stunds gnällande fick jag nöja mig "crilles-blogg.blogspot.com"...

Lägg det på minnet.

Inga kommentarer: